poniedziałek, 15 października 2012

Ażurkowe chwile ...



Jesień wkroczyła pełną parą, cieszy mnie widok co raz to bardziej kolorowego świata. Pomimo ze moje stylizacje nie są przepełnione kolorami to lubię jesienne barwy. W mojej szafie nie ma zbyt wiele kolorowych ubrań,  nie czuje sie najgorzej w różnych odcieniach lecz nie mam czasu i ochoty by  zastanawiać sie nad tym czy kolory pasują do siebie. Czy to oznaka lenistwa ? Raczej mojego szybkiego trybu życia i tego że nie lubię marnować czasu który mogę poświęcić na coś innego. Mój styl jest nudny ? Może, lecz wydaniu jestem sobą.











Zapraszam na mój fanpage na fb :*




Foto Michał Sępek

Dzisiejsza sukienkę kupiłam w sh za 16 zł,  początkowo nie podobała mi sie zbytnio, sama nie rozumiem dlaczego, co do ramoneski to wiem że mam ją w wielu stylizacjach ale kupiłam ją właśnie w takim zamiarem, by pasowała do wszystkiego. 

Sukienka sh
ramoneska stadivarius
Apaszka sh
Torebka sh

101 komentarzy:

  1. Fajna prosta stylizacja z świetnie dobranymi dodatkami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Love the shoes!

    xo - Sheila

    www.sheislovelyblog.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale kobieco no no no! I lity :) lubię je u dziewczyn, bardzo ! Sukienka świetna, że takie rzeczy pojawiają się w SH to dziw bierze :|

    OdpowiedzUsuń
  4. you really pull off the bodicon dresses beautifully. Also, I'm loving the mustard color scarf and leather jacket combo <3

    xo
    osmiuminlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. I really love this outfit!

    xx. Hybrid Hunter

    follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  6. Love your dress and boots!
    I'd love it if you could come and visit and blog and follow each other?
    Love Nyt,
    from
    BIG hair LOUD mouth

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka przepiękna! Dobrze, że się do niej przekonałaś :) Szczerze mówiąc nie pomyślałabym, żeby taka ażurkową sukienkę połączyć z czarną ramoneską i takimi botkami, ale całość wygląda naprawdę bombowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś też nawet na myśl nie przyszło by mi takie rozwiązanie ale dzięki temu że zaczełam prowadzić blog do głowy wpada mi tysiące pomysłów :) dziękuję :*

      Usuń
  8. Niewiele osób decyduje się na biel w jesieni dlatego miło jest zobaczyć taką propozycję :)
    Wyglądasz bardzo ładnie, elegancko ale z polotem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biel to mój ulubiony kolor :) pomimo ze łatwo się brudzi to uwielbiam go:)

      Usuń
  9. Sukienka jest piękna - bardzo podobają mi się dodatki - wszystko fajnie ze sobą współgra :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka jest piękna, nie wiem jak mogłaś się nawet zastanawiać! Po za tym ślicznie Ci w falowanych włosach :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna sukienka ! wspaniała kolorystyka uwielbiam takie połączenia:)i jak zwykle zachwycające zdjęcia :)
    pozdrawiam
    Mała Czarna :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka jest prześliczna , pięknie podkreśla Twoją zgrabną figurkę ! Pięknie wyglądasz ! No i ten uśmiech !

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczna sukienka i cudowne dodatki :)))Wyglądasz niesamowicie :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne fotki! Jesteś bardzo fotogeniczna. :))

    Świetna sukienka i buty, a do tego urocza torebka. Całość prezentuje się na prawdę bardzo, bardzo fajnie. :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Supeer! Zdjęcia wyglądają mega profesjonalnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeżeli to jest nudne, to ja taką nudę uwielbiam:)
    Ślicznie wyglądasz:).

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, ale świetna sukienka:)
    Ślicznie wyglądasz:)
    zapraszam do mnie.
    OBSERWUJE:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Great photos!!!! Maybe we follow each other ? let me know! www.yuliekendra.com

    OdpowiedzUsuń
  19. So nice pics. Great job. I like the purse and dress. So nice.

    http://fashiondenis.blogspot.sk/

    OdpowiedzUsuń
  20. Thank you for your lovely comment :)

    Your boots are great!

    http://voguesweetvogue.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  21. Czy Twój styl jest nudny? Jesteś po prostu sobą, dla jednych jest to nudne, a inny zainspirują się Tobą. Którzy są "nudni"? Zostawiam subiektywnej ocenie.
    Ja uważam, że wyglądasz super! Sztuką jest wejść do sh i dojrzeć taką sukienkę! Gratuluję!
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo kobieco- wyglądasz zachwycająco! Stylizacja bardzo udana!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. swietna sukkienka i buty ;)
    lubie twoj styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne zdjęcia i bransoletki ;D
    zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. sama sukienka, jakoś nie bardzo mi pasuje, ale w połączeniu z kurtką i dodatkami wygląda bardzo dobrze :)


    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. Lovely blog!! Would you like to follow each other on gfc?
    STEPHILà CREATIONS-MYFASHIONBLOG

    OdpowiedzUsuń
  27. Great dress! And the clutch is so cute!
    Thanks for the comment =)
    XOXO

    OdpowiedzUsuń
  28. I love the look and above all the booties and plug-ins. Very nice photos.Thanks for comment ;) Kisses vicinoallamoda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Słoneczko wyglądasz prześlicznie. Ja wbrew pozorom też lubię proste połączenia kolorystyczne. Czasem mniej kolorów na sobie daje lepszy efekt. Sukienka jest obłędna, świetnie pasuje do ramoneski - masz oko do fantastycznych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem po prostu udaje mi sie znaleźć coś ciekawego :)
      ale dziękuję :)

      Usuń
  30. Odpowiedzi
    1. Myślę że mojego fotografa niezmiernie ucieszy ten komentarz :)
      Dziekujemy:*

      Usuń
  31. jak pięknie wyglądasz! Sukienka prześliczna a buciki to chyba sama odgapie ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. love everything about this outfit - the scarf to the dress to the boots!

    follow eachother?

    www.dailydisguise.com

    OdpowiedzUsuń
  33. mi tam się podoba twój styl, może i nie jest za kolorowy ale ma coś w sobie ,że przykuwa uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  34. pięknie wyglądasz w tej dzianinie. zdecydowanie bardziej podoba mi się bez kurtki i szalika. :) super!
    www.zezryjmnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. sukienka to istna perełka z sh, jest piękna! do tego świetne buty, wyglądasz rewelacyjnie! zapraszam w wolnej chwili do mnie, może obserwujemy?:) pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  36. Love your boots, your dress is very beautiful! xoxo ;)

    blythelifestyle.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  37. ale torebka genialna! w ogóle biżuteria super!

    OdpowiedzUsuń
  38. sukienka wygląda obłędnie z botkami :)

    OdpowiedzUsuń
  39. oddawaj kieckę ! :P jest niesamowita <3 a Ty ja pięknie zestawiłaś i równie pięknie nosisz ( więc nie oddawaj jej nigdy nikomu ! )


    buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  40. hi dear...nice blog...❤
    I really love your dress ^^
    what do you think to follow each other? ❤
    I'll wait for you
    kiss and have an happy day
    vendy
    http://simplelifeve.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  41. super zdjecia ! ładnie wyglądasz :)

    obserwujemy?
    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. przepiękna sukienka i buty! jestem wniebowzięta :) zapraszam do mnie i do obserwowania:) www.tynkaa-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. świetne zdjęcia + bardzzo ładne buty ! :3

    OdpowiedzUsuń
  44. no chyba żartujesz, że tak sukienka jest z sh?! jest piękna ;)

    aa i myśl, co z tym spotkaniem blogerów, na forum na ModnejPolce jeszcze się ktoś odnalazł chyba z Tarnowa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kochana :* spotakanie jest aktualne i bardzo mnie to cieszy :)
      jest nas co raz wiecej :)

      Usuń
  45. I'm loving those boots! They complete the outfit perfectly! Very cute!

    Please feel free to check my blog out... Also, would you like to follow each other?

    -Kim
    www.KimKardashnguyen.com

    OdpowiedzUsuń
  46. jaki fajny sweter, pomysłowo go połączyłaś z resztą, jest kobieco ale tak jesiennie. Super! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. cudowna ażurkowa sukienka:*:*
    ♥ ♥ ♥ ♥
    POZDRAWIAM;*
    ola

    OdpowiedzUsuń
  48. Tego, że nudny to bym nie powiedziała..mi się bardzo podoba :) ..wyglądasz Kochana bardzo kobieco, subtelnie w tym zestawie :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. nieziemsko wyglądasz! jesteś fantastyczna :)
    obserwuję!
    i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. bardzo podoba mi się Twoja sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  51. boska sukienka ! wygladasz w niej pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  52. I love your dress!!!!!
    I'm your new follower by GFC and Bloglovin (I think this is the best way!)
    xx
    M.

    OdpowiedzUsuń
  53. I had to translate your blog to read it.
    the pictures are stunning.
    Follow each other.??
    Love
    Sonal
    http://prinkdrops.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Witaj:)
    Ciężko mi się tu odnieść do jednej rzeczy, bo cały zestaw wywiódł na mnie ogromne wrażenie. Jest dopieszczony pod każdym calem.
    A zdjęcia - idealnie dopracowane, brawa!

    OdpowiedzUsuń
  55. You look really lovely in that outfit combination! =)
    All the best,

    Jana & Vanessa from charming Berlin ♥

    OdpowiedzUsuń
  56. Great post! I'm your new Follower! I hope you visit my blog sometimes.. Thank you! :)
    Kisses from VV!!

    OdpowiedzUsuń
  57. świetny set, super buty, torba i biżu
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  58. You look so beautiful! The color of the scarf complements you so!
    I liked you on Facebook))

    xx
    Tali
    www.RockMyHeels.com

    OdpowiedzUsuń
  59. great look!
    so beautiful!
    xxx
    http://quemepongobyalbavila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. piękny masz uśmiech i lity :D
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  61. śliczne zdjęcia
    nie mogę uwierzyć, że torebka z sh :o

    OdpowiedzUsuń
  62. prześliczne zdjęcia i ten szaliczek <3 dodaję do obserwowanych, nie ma co :):* pozdrawiam Ancia:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo fajna stylizacja. Nie mogę się napatrzeć na torebeczkę <3 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. Nudny styl? Ależ skąd! Przemyślany! Najważniejsze miec w szafie baze kolorystyczną, wtedy tak jak piszesz łatwo i szybko mozna cos fajnego zestawić bez ryzyka popełnienia fatalnego błędu! Ja niestety, ulegam kolorystycznym fascynacją, choc jest pewna grupa barw , taka stała w mojej garderobie: beże, czekolady, biele, czernie i szarości. I już jest tysiąc mozliwości! Piekny ażurek i mój ulubiony styl bucików! Pozdrawiam niedzielnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. garderobę zawsze można powoli zacząć zmieniać, nie wszystko razem ale stopniowo i powoli, wtedy wszystko zwiazane z ubraniami będzie prostsze.

      Usuń
  65. piękna sukienka:) jesteś bardzo fotogeniczna:)
    obserwuję i zapraszam do siebie jeżeli masz ochotę:)

    OdpowiedzUsuń
  66. so beautiful ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  67. love the dress so eegant and unique!

    want to follow each other? i will defiently follow back

    my blog:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  68. Cudnie wyglądasz : )

    Zapraszam na konkurs - do wygrania bransoletka STRADIVARIUS ( zgłosiło się mało osób, dlatego są bardzo duże szanse na wygraną)

    OdpowiedzUsuń
  69. świetne buty! lubie zlota jesien, ale nie cierpie jak pada i jest chlodno i nic sie nie chce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie tak samo, a taki kolorowy świat aż zachęca do wyjścia z pod kołdry :)

      Usuń
  70. pięknie wyglądasz! fajna stylizacja :)

    zapraszam do obserwowania: http://breatheliffe.blogspot.com/ ;);*

    OdpowiedzUsuń
  71. wow, w życiu bym nie pomyślała, że ta sukienka może być z sh <3
    bardzo mi się poodba jej zestawienie z kolorem botek, które same w sobie są bardzo fajne. przydałyby mi się takie ;)

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. świetna stylizacja a zdjecia wow pozdrawiam :)

    www.2fashiondaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. pięknie ~:+

    tylko czemu wszystko takie wielkie:D?

    http://wanilioweperfumy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Mam fioła na punkci torebek-ta jest piękna :))

    OdpowiedzUsuń
  75. ale ładna jesteś! :)
    obserwuję!

    OdpowiedzUsuń