wtorek, 25 grudnia 2012

Dziewczyna Rockmena Nina Reichter


Gdy codzienność wypełnia szara zimowa aura, za oknem  słyszę krople deszczu a zamiast białej śnieżnej pierzyny widać tylko resztki śniegu które zamienia się w błoto zamykam się w domu, siadam w ulubionym bujanym fotelu pod miękkim kocem i przenoszę się w świat książki w którym, wszystko jest już zaplanowane i różni od mojej rzeczywistości. 

 Czytając zatracam swoją świadomość w słowach,  w uczuciach zawartych pomiędzy wersami a wszystko co dzieje sie dookoła przestaje mnie interesować. Przedświąteczny wolny czas nie spędziłam jak zwykle na zakupach w centrach handlowych w każdej wolnej chwili sięgałam do książki która nie przypadkowo wpadła w moje ręce, "Ostatnia spowiedź" Niny Reichter to historia Ally i Rothfeld'a dwojga młodych ludzi zupełnie nie pasujących do siebie nie tylko ze względu na charakter ale i sposób życia. Rothfeld jest muzykiem znanym w całej europie, wszystkie kobiety szaleją za nim ąż trudno wieżyc w to ze Ally nie rozpoznała jego twarzy gdy poznali się na lotnisku, może dlatego iż życie bardzo ją doświadczyło i nie miała zbyt dużo czasu na rozrywkę.

Gdy zaczęłam czytać te książkę wydawało mi się ze będzie to kolejna historia miłosna gdzie dwoje ludzi poznaje się i zakochuje po czym jakaś przeciwność losu rozdziela ich, myliłam się, książka ta nie jest typowym romansem pomimo iż głównym wątkiem jest miłość Ally i Rothefeld'a.  Autorka bardzo urozmaiciła nam kreacja wszystkich bohaterów, nadała każdemu z nich odmienny charakter, nikogo nie idealizowała przydzieliła wszystkim jakieś wady dzięki czemu cała historia jest wiarygodna w swej niewiarygodności, bo jakie jest prawdopodobieństwo iż młody rockmen zakocha sie w studentce prawa ?

Nina Reichter ma talent do przelewania uczuć na papier, każda chwila radości czy też smutku opisana jest w taki sposób że nie da się nie odczuwać emocji wraz z bohaterami, każdy wzlot i upadek odczuwamy na własne skórze zupełnie jakbym była pomiędzy wersami, wśród bohaterów, opleciona w historię. Książka wciągnęła mnie do tego stopnia że chciałam do niej zaglądać gdy tylko była taka możliwość, przeczytać chociaż by kilka wersów czy też stron, początkowo nieco brakowało mi czasu ale gdy usiadłam pewnego wieczora w łóżku to nie mogłam się oderwać, czytałam póki nie skończyły się strony, nie zważając na to iż muszę wstać wcześnie rano czytałam zerkam na zegarek a tu 2:00, 3:00, 4:00 nagle skończyłam z mieszanymi uczuciami przewracam kolejne strony z nadzieja na cos wiecej, z nadzieja na dalszy przebieg zdarzeń , nawet przez chwile nie myśląc o tym że tak skończy się pierwszy tom i że niecierpliwie będę czekać na więcej. 
 "Ostatnia spowiedź" zainspirowała mnie do zastanowieniem się nad tym jaka powinna być dziewczyna rockmena ? Ally nie była drapieżna czy też pewna siebie, była nieśmiałą dziewczyną z przeszłością jakiej nie chciała bym doświadczyć, więc uważam iż dziewczyna rockmena powinna wyglądać na pewną siebie i stanowczą ale mogą to być tylko pozory, za makijażem i drapieżnym ubiorem może kryć się dusza artystki, dusza delikatnej kobiety, dusza Ally.
Czytając poznajemy historie innych ludzi, bogacimy się w ich doświadczenia ale przede wszystkim rozwijamy swoją wyobraźnię, Nina Rieichter daje nam to wszystko w swojej powieści wystarczy tylko sięgnąć po nią na półkę sklepową lub księgarnię internetową.

 Foto&Edit
Michał Sępek
 Sukienka sh
Ramoneska Diy


68 komentarzy:

  1. sukienka z sh? jest idealna! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to moja ostatnia zdobycz :)

      Usuń
    2. zazdroszczę takiego łupu:) świetnie się prezentuje:) cudo:)

      Usuń
  2. mam książkę i muszę zacząć w końcu czytać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy zaczniesz to nie będziesz mogła skończyć :)

      Usuń
  3. so sexy!! <3

    xo
    osmiuminlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam okazji przeczytać tej książki, ale warto skoro ja tak zachwalasz ;)
    Alez seksowna ta stylizacja ! Swietnie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, czas który jej poświecisz z pewnością nie będziesz uważała za zamrnowany.

      Usuń
  5. sukienka jest boska!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka bardzo odważna. Ślicznie w niej wyglądasz jednak to nie jest mój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja! przepiękne zdjęcia :)
    U mnie kilka świątecznych prezentów, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękna ta sukienka! ;O ładnie na Tobie leży, nawet bardzo ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie książki. Musze koniecznie przeczytać!
    A Ty wyglądasz rewelacyjnie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a książkę polecam ponieważ jest rewelacyjna.

      Usuń
  10. Zaciekawiłaś mnie tą książką.
    Sesja fantastyczna! Stylizacja, jak i miejsce na zdjęcia bardzo mi się spodobały :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. oj chyba już dawno nie trafiłam na książkę która by mnie tak totalnie wciągnęła ...chyba powinnam ją wypróbować :P świetnie wyglądasz , a kiecka połączeniu z ramoneską - rewelacyjny duet !


    pozdrawiam świątecznie !

    OdpowiedzUsuń
  12. Wooow! amazing photos! *_*

    By the way, great outfit! :)

    - Stéphanie T.
    http://the-empire-state-of-mind.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  13. jak ma się fajną figurke można nosic takie sukienki, fajne połączenie z kurteczką ;) nie za duzo nie za malo W SAM RAZ !

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja czasu na książkę nie mam;(
    Moje dziewczynki mi na taką przyjemność za dnia nie pozwalają, wieczorem zaś bloguję ;)
    Śliczna sukienka, pięknie ją pokazujesz,cudowne tło, te czarno-białe i kolorowe. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziadkowie z pewnością sie ucieszą gdy podeslesz do nich dziewczynki a w ten sposób znajdziesz troszkę czasu dla książki :*

      Usuń
  15. świetna jest ta książka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale zdobycz z SH! Ślicznie Ci w związanych włosach ;)

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  17. verry nice dress,and i love your jacket!
    Thank you for the lovely comment on my blog!

    OdpowiedzUsuń
  18. gorgeous look girl! u look lovely!! Wld love to c u drop by my blog and follow maybe :)
    www.fashionistaera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. przepięknie wyglądasz! sukienka jest fantastyczna i perfekcyjnie na tobie leży :D

    pozdrawiam i życzę pomyślnego 2013 roku ! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. love the dress!

    X Jenny
    Rocknrollerr.com

    OdpowiedzUsuń
  21. I LOVE the dress!!

    http://fashionarymonster.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna kobieta z piękną duszą ! Uwielbiam Cię ! Pomyślności w Nowym Roku !

    OdpowiedzUsuń
  23. wow! Kochana Ty, jak nie Ty! :) wyglądasz booosko w tej sukience! piękne zdjęcia :) ps. a książkę z miłą chęcią przeczytam :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękna sukienka :) Szczęśliwego nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ramoneska jest świetna!
    Osobiście z wielką ciekawością sięgnę po tą książke. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. This looks like a great party outfit dear!
    I wish you are perfect new years eve and all the best for 2013!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna sukienka :)
    Niezapomnianego Wieczoru Sylwestrowego i Wszelkiej Pomyślności w Nowym Roku 2013:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny trochę rockowy, sylwestrowy zestaw ;)
    Nie czytałam książki, ale po tym co o niej napisałaś, to chyba udało ci się odtworzyć styl bohaterki ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. jaka cudowna jest ta sukienka i do tego z second handu !
    świetny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ramonezka jest świetnaaa!
    Powiedziałbym, że ubrania te są z bardzo drogiego butiku.. Szacun! ;D
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. sukienka jest urocza!<3 ostatnimi czasy uwielbiam wszystko co się błyszczy:D

    OdpowiedzUsuń
  32. O, kurcze! Wyglądasz niesamowicie seksownie, bardzo mi się podobasz w takim wydaniu! :) Poza tym gratuluję takiej zdobyczy z second handu. O książce nie słyszałam, ale myślę, że może się znaleźć na mojej liście "do przeczytania" w 2013 roku. :)

    Pozdrawiam serdecznie, Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  33. sukienka jest przepiękna! prezentujesz się bardzo seksownie, w życiu bym nie pomyślała że pochodzi z second handu na pierwszy rzut oka! ale fakt ^^ bardzo często udaje nam się własnie tam znaleźć najpiękniejsze perełki ;))

    OdpowiedzUsuń
  34. Właśnie umiescilam recenzje tej ksiazki. Uwielbiam ją ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna sukienka. :) A kurtka to już w ogóle MEGA! :D :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Kochana sukienka jest wspaniała, bije od ciebie prawdziwy blask! pieknie;*♥ ♥ ♥ CAŁUSY:*OLA

    OdpowiedzUsuń
  37. Sukienka jest śliczna:) Justynka czekam na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  38. chciała bym taką kupic w sh !!!!
    piękna:)_)))))

    OdpowiedzUsuń
  39. Dziękuję bardzo. Miło mi, że tak myślisz :) :)

    Przepiękne zdjecia :)

    http://canswag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. świetny zestaw - zarówno sukienka jak i kurteczka

    OdpowiedzUsuń
  41. świetna sukienka.


    czarne-obcasy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Fantastyczna sukienka :) Fajniej Ci jednak w rozpuszczonych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  43. love the rocker inspired outfit! the dress is nice and sparkly ;) happy new year from Las Vegas!!!

    -JASMINE O.
    http://www.chicsincity.com

    OdpowiedzUsuń
  44. super sukieneczka :) zdjęcia bardzo klimatyczne pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  45. fajny blog ; )
    zapraszam do siebie http://xgabbi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajne zdjęcia :D
    Obserwujemy? ^^

    Kelka - www.wlosomaniaczkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. świetny set! ramoneska <3 zapraszamy do nas!

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie czytałam żadnych książek Niny, ale bardzo mnie nimi zaciekawiłaś ;>
    Wyglądasz wprost ideeealnie, sexy! Wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  49. świetny look! bardzo kobieco.

    OdpowiedzUsuń