środa, 18 marca 2015

Barmańskie triki...

 Witaj,
Mam wiele zainteresowań, czytam ksiazki, podróżuję, interesuję się nieco modą, kocham koty( w szczególności mojego Maurycego :p ). Barmaństwo jest moją pasją od kilku lat, w tych wpisach postaram się pokazać Wam jak zrobić pyszne drinki, szoty, kamikaze, zdradzę Wam przepisy i pokażę sztuczki dzięki którym z łatwością stworzycie coś nie tylko smacznego ale i pięknego.












Edit Michał Sępek

Wszystkie drinki, kawy, szoty zawarte na zdjeciach zrobiłam w Kontrast Klub Tarnów


.

19 komentarzy:

  1. Chcemy fajne przepisy i inne ! moito, kalpirinia, sex on the beach ! Wszędzie jest tego dużo ! Kreatywnie holdtogetherr !

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam z niecierpliwością. Zdjęcia niesamowicie zachęcające!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna pasja!:) Przydatna na imprezach..:) Wszystko wygląda yum!

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę ! Piękne zdjęcia i tyle pysznosci ! Szkoda ze nie mieszkam w twojej okolicy ! Wpadła bym na taką kawkę !

    OdpowiedzUsuń
  5. chciałabym je umieć zrobić, a potem delektować sie ich smakiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. no kochana, to pojechalas, to ja wypijam wszystkie naraz i ide od razu spac, bo pewno jak mi wszystkie w glowe wejda to juz po schodach na gore nie wyjde :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ojeej ,ale chciałabym potrafić takie robić :D
    paperlifex33.blogspot.com obs ? zacznij i daj znac

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak smakują tak jak wyglądają to ja się piszę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. o kurcze mam ochotę pochłonąć wszystkie!

    Pozdrawiam, A.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Co z tym wpisem ??? jestem ciekawa ! zdjecia są zajebiste więc wszystko musi być pyszne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpis ukaże się już wkrótce :) proszę uzbroić się w cierpliwość :)

      Usuń
  11. Jakie wspaniałości, dobrze, że juz weekend, Absolwent się chlodzi i będe eksperymentowała z drinkami. Czy mozesz podać przepis na ten drink z 1-szego zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, na pierwszym zdjęciu to nie drink lecz kamikaze :) przepis ukaże się w moim kolejnym wpisie, zdradzę tylko że jest on na bazie musu brzoskwiniowego :)

      Usuń
  12. Niezwykle inspirujący blog! Warto tutaj zaglądać. Pozdrawiam serdecznie, Oliwia Mrozowicz.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeeeeeeeeeeeej serio sama je zrobiłaś? :O Wow, no mega szacun kochana! ja z moimi dwiema lewymi łapami w życiu bym takich cudeniek nie wyczarowała :P hehe
    pysznie wygądają, a jeszcze pyszniej pewnie smakują <3 aż jutro muszę wyciągnąć przyjaciółkę na jakiegoś kolorowego drina hehe :)

    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  14. Justyno wracaj do nas tęsknimy zaglądam i zaglądam a tu nic:(( czekam z niecierpliwością na nowy post:)POzdrawiam i ściskam wakacyjnie!!!

    OdpowiedzUsuń