niedziela, 5 stycznia 2014

Z czasem wstecz ...



Kochani, zaczynam dostrzegać plusy braku sniegu, z pełną swobodą mogę nosić lekkie ubrania, nie otulając się kilkoma warstwami na cebulkę. Sukienka to moja zdobycz z sh, przez ostatnią aurę za oknem zdążyłam zapomnieć o tym jak bardzo lubię je nosić, znalazły swoje miejsce w jednym z pudełek z letnimi ubraniami tylko po to bym w cieplejsze dni mogła odkryć je na nowo. Z pewnościa nie raz jeszcze zobaczysz ja na blogu. 

Sukienka river island sh
Ramoneska h&m
Naszyjnik butik
Apaszka sh
Pasek sh 
Foto&Edit Michał Sępek



38 komentarzy:

  1. wow, świetnie wyglądasz! bardzo udana stylizacja:) super botki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam sukienki i spódnice maxi!!! Ślicznie wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna sukienka, kolor jest boski i fantastyczne buty!

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja najepsza stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj chciałabym mieć tak jak Ty niestety mam ubrania na zimę a na wiosnę dopiero będę kupowała.;) Śliczna stylizacja.:*
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Justynka jest bosko! stylizacja jest przepiękna! a naszyjnik przesłodki! Ukradnę Ci go!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monia niestety robot stracił nogę podcza przeprowadzki co odbiera mu nieco uroku :P
      Buziaki :)

      Usuń
  7. Aaaaa ale jakim cujdem taka sukienka w sh ??? Nie do wiary i od river :(( >

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś miałam szczęście :P aby znaleźć coś ciekawego w sh trzeba je regularnie odwiedzać, niestety ostatnio nie mam na to czasu :)

      Usuń
  8. taka kurtka to moje must have!! :) super jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta kurtka była kiedyś na mojej liscie i teraz nie wyobrażam sobie bez niej życia :P

      Usuń
  9. bardzo stylowo! jestem jak najbardziej na tak! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Potraktuję to zaskoczenie jako komplement ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem oczarowana stylizacją, zdjęciami, Tobą! :)
    Przepięknie wszystko wyszło!

    Obserwuję, w wolnej chwili zapraszam do siebie. ;)
    www.nkfn.pinger.pl
    www.niekoffanaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ale piekna maxi! Leży na Tobie idealnie ♥ cudowne buty ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Oby tylko ten śnieg nie zaskoczył nas w kwietniu, bądź maju!:(
    Ja bardzo chętnie będę widywać tą sukieneczkę tutaj. Uwielbiam maxi, jednak jeszcze nie trafiłam na swoją:(
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. To prawda pogodę mamy bardziej wiosenną niż zimową ;)
    Świetna sukienka.


    http://perfection-and-harmony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Maxi LOVE
    <3

    samecookiesdifferent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. wygladasz po prostu swietnie ! fantastyczne stylizacja jak z marzeń współczesne wydanie ksieżniczki bardzo podoba mi się, zachwyciłabyś chyba wszystkich meżczyzn, piękna o kobiecych kształtach ! Tylko patrzeć i patzrec !

    OdpowiedzUsuń
  17. sukienka śliczna i w dodatku te buty, zakochałam się w tej stylizacji:)

    zapraszam do wspólnej obserwacji, jeżeli masz ochotę
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. buty piękne, w ogóle całość, ale jakoś drażni mnie wzór na rajstopach, może dlatego że nie lubię takich.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja kochana;)))! Botki są mistrzowskie <3
    Pięknie Ci w tej sukience ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna suknia :) W zasadzie to wszystko piękne :D

    Obserwuję i zapraszam na 5waystobepretty.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem zdecydowanie na tak ! Masz wspaniałe pomysły na to jak połączyć ze sobą dwie pozornie nie pasujące rzeczy ! :D
    A botki jakie są ? wygodne ? Obcierały Cię ?

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam maxi sukienki.. a kolor jest obłędny ! pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana super wyglądasz w tej sukience! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń