niedziela, 20 października 2013

Letnim krokiem ....


Letnim krokiem jesień w pełni waprowała do mojego dnia, jak już w sumie wspominałam uwielbiam tę porę roku, lecz dziś nie o tym. Poncho które kilka lat temu znalazłam w szmateksie wnosi nieco nowości i świeżości do mojej szafy, wydaje mi się że stanie się jedną z moich ulubionych części garderoby, będzie idealne na deszczowe i nie zbyt ciepłe dni które zbliżają się do nas wielkimi krokami. Ostatnio zauważyłam to jak pięknie pachnie jesień, zapach suchych liści i traw które porusza wiatr jest  zachwycający a dodatkowo te kolory które niestety odchodzą już w zapomnienie na rok.
 Widzicie i czujecie to ?

Foto&Edit Michał Sępek

Poncho sh
Spodnie sh
Sweter sh
Botki altero

35 komentarzy:

  1. Uwielbiam oglądać jesienne zdjęcia na blogach, Twoje są jedne z najpiękniejszych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie widzimy i czujemy to!!! Piękne ponczo!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki ładny, jasny zestaw. :) i większość z SH... <3

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się połączenie poncha i białych spodni! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne zdjecia, podobaja mi się kolory sa jak nie z tego swiata kipieja intensywnoscia fajnie Wyglądasz ale nie mialas brudnych spodni po tych fotach ? Odwaznie, fajne ponczo nie widzialam takiego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze w takich sytuacjach siadam na folioewj torbie :-)

      Usuń
  6. Piekna plska jesien! Bardzo podobaja mi się zestawienia w tym stylu

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie piękne zdjęcia!!! poncho podbiło moje serce!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. dlaczego nigdy nie masz torebek ? mysle ze sa one dopelnieniem kazdej stylizacji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówiąc szczerze nie przepadam za nimi podczas gdy robię wpisy, zajmują mi ręce czego nie lubię :-)

      Usuń
  9. cudowna stylizacja! równiez uwielbiam szukać takich perełek w sh ;)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: http://spiked-soul.blogspot.com/ i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz świetne zdjęcia! Outfit idealny na jesień, bardzo mi się podoba ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia ładne ponczo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna stylizacja ! Super poncho i botki :-)

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjne zdjęcia! Widzę, że też lubisz sh!

    OdpowiedzUsuń
  14. ale z tymi paznokciami to wypadałoby coś zrobić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bardzo rozumiem o czym mówsz ?
      Są przycięte i czyste, nie przepadam za malowaniem ich na rozmaite kolory ponieważ nie wpływa to pozytywnie na ich kondycje :)

      Usuń
  15. świetny set! no i cudne te Twoje spodnie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. justynko coś tyjesz

    OdpowiedzUsuń
  17. Nabieram masę na zimę jak niedźwiedź ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. poncho jest przecudowne<3
    + super jesiennie...:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja! Bardzo spodobało mi się ponczo. Z wielką chęcią dodaję Twój blog do obserwowanych;-)

    Pozdrawiam, Łukasz z http://chouette-fashion.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  20. super post:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/10/burgrund-and-gold-autumn-romwe.html
    klikniesz w napis ROMWE na dole posta?
    dzięki:*

    OdpowiedzUsuń
  21. Super ! ;p

    Obserwujemy ?

    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię jasne kolory! W tych liściach ciemne barwy już by tak fajnie się nie prezentowały!

    OdpowiedzUsuń
  23. przepięknie :) cudowne poncho! <3

    OdpowiedzUsuń