sobota, 8 września 2012

Jesienny powiew ...





Pomimo że jestem indywidualistką nie lubię wyróżniać się z tłumu, idąc ulicą patrząc na ludzi w około wydaje mi się ze wyglądam dobrze, poprawnie a nie inaczej czy oryginalnie. Obecnie naprawdę wiele kobiet ma doskonałe wyczucie stylu, dobrze dobrane kolory, doskonale układające się materiały, dopasowane kroje sprawiają ze każda kobieta znajdzie coś dla siebie wśród „Hitów sezonu”, każda z nas może wyglądać dobrze, prawie każda z nas ma kompleksy;  odstające uszy?  fałdka na brzuchu?  spore uda ? mały biust ? Obecnie na szczęście wśród wielu marek możemy wyszukać ubrania dogodne dla naszej sylwetki, takie które podkreślają to co chcemy uwidocznić i minimalizują to co chcemy ukryć. A My Kobiety nauczyłyśmy się jak z tego korzystać.















To co przygotowałam dla was na dziś to kolejne klasyczne rozwiązanie tym razem pomimo nie zbyt interesujących kolorów mam ciekaw materiały. Koronkowa spódniczka którą ucięłam z sukienkę kupionej w sh była urocza, ale rozmiar 44 wiec absolutnie nie pasowała, gorsetowa bluzeczka też kupiona w sh dzięki sznurowaniu z tyłu jest dobry bez względu na sylwetkę a dodadkowo podkreśla biust. Klasyczne szpilki które już wam pokazywałam więc nie będę się o nich rozpisywać.  Ramoneska to prezent który zrobiłam sobie zamiast neonowych dodadków. Kupiłam ją w stradivariusie, za jedyne 99 zł. Naszyjnik wkupiony Carry. 


                                                                                                           
                                                                                                     Foto Michał Sępek
buty altero
spódniczka sh
gorset sh
naszyjnik carry

ramoneska stradivarius

18 komentarzy:

  1. Wyglądasz cudnie! Obserwujemy i zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo udany zestaw. A spódnica jest wyjątkowo piękna. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie wyglądasz ...naszyjnik śliczny :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny zestawik lubię połączenie czerni z bielą, gorset świetny :) A.

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam ramoneski! ta jest piekna, miałas rację!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku nie mogę uwierzyć, że te przepiękne rzeczy masz z SH! W pierwszym odruchu myślałam również, że jest to sukienka. Fantastycznie to wszystko połączyłaś w jedną całość. Bardzo podoba mi się również Twoja biżuteria. Poza tym jakość zdjęć jest fenomenalna! Z miłą chęcią dodaję Twój blog do obserwowanych! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe zdjęcia, piekna sukienka, genialna ramoneska!!! Masz fantastyczny styl:):*
    Obserwuje z przyjemnością:):*
    ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤
    pozdrawiam:):* i jak zawsze zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz pięknie:)zdjęcia cudowne:) stylizacja zachwycająca!

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję :) obserwuję i ja :))) świetne połączenie - trochę kobiecej delikatności , trochę rockowego pazura , lubię takie mixy i to bardzo !

    OdpowiedzUsuń
  10. Szyk i elegancja..jedyne co przychodzi mi na myśl patrząc na zdjęcia ...a i zdjęcia śliczne :)
    Bardzo mi się Twój styl podoba, z pewnością będę zaglądała tutaj częściej :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem znowu zachwycona ! nie dość że stylizacja w moich ulubionych kolorkach to jeszcze tak genialne zestawienie ! cudne dodatki a od ramoneski nie mogę oderwać oczu!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak jak już pisałam na MP - uwielbiam takie zestawienia delikatnych spódnic/sukienek ze skórzanymi kurtkami. Świetnie wyglądasz!<3

    OdpowiedzUsuń
  13. ta spódnica podobałą mi się od samego początku :) jest idealna :*

    OdpowiedzUsuń
  14. genialna całość, świetna kurteczka : )

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny zestaw :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie to zestawiałaś! Najbardziej zachwyciły mnie te koronki na spódnicy, ale trzeba przyznać że całość wygląda idealnie. I te butki... Super! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń