środa, 8 sierpnia 2012

Początek.

Pisanie bloga, nigdy nie myślałam że jest to aż tak trudne, wydawało mi się ze będę wiedziała co chcę powiedzieć, pokazać, postawić pod Twoją opinię. Ku mojemu zdziwieniu nie mam pojecia jak zacząć. Hmm... a może absolutnie nie obchodzi Cie to jaka jestem i chcesz tylko czerpać pomysły na to jak się ubrać, może chcesz tylko znaleźć pomysł na to jak zaprezentować to co masz w szafie. 

Wiesz co najbardziej mi się podoba, to ze jest to mój blog i ze mogę wpisać tu wszystko na co mam ochotę, bez cenzury, nadzoru, mogę na tej stronie pokazać całą siebie lub nie pokazać nic, ukryć swoją osobowość pomiędzy wersami tekstu nie mając nawet ziarnka nadzieji na to ze ktoś odkryje jaka jestem.



Już od dawna zastanawiałam się nad tym czy prowadzenie bloga to coś dla mnie, coś w czym mogła bym odnaleźć kolejną ze swoich pasji. . Chciała bym pokazać to jaka jestem, to co mnie interesuje, co wywołuje uśmiech an mojej twarzy, co doprowadza mnie do łez,to jak wyglądam i to co kocham.


A to właśnie ja, jaka jestem ?
Trzeba by o to zapytać tych którzy mnie znają, lecz Ty nie znasz ich więc nie możesz zapytać, możesz tylko wierzyć ze to co napiszę lub pokaże Ci będzie prawdą.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz