środa, 4 grudnia 2013

Nowe w szafie ...

Ostatnio udało mi się znaleźć kilka rzeczy w bardzo niskich cenach. Pomimo iż nie jest to sezon wyprzedaży miałam kilka dni szczęścia. Od jakiegoś czasu niecierpię zakupów, w każdym sklepie asortyment jest identyczny, wszędzie te same kolory, identyczne wzory co doprowadza mnie do szału.
Cóż Kochani nieco inny wpis niż zwykle mam nadzieję ze Was zaciekawi :)

Całusy Tina


Koszula w kratkę h&m 20 zl
Biała koszula h&m 20 zł
Motorowe botki www.czasnabuty.pl 60 zł
Kremowe botki www.czasnabuty.pl 30 zł
Cekinowa sukienka mohito 70 zł
Rozkloszowana sukienka top secret 100 zł 
Piżama Victoria's Secret
Sweter z frędzlami sh 9 zł

<klik> SENTYMENTALNIE<klik>

35 komentarzy:

  1. koszule ze 20 zł ??? nie wierze !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że jeśli szybko zajrzysz do hm to jeszcze je zjadziesz :)

      Usuń
  2. to sobie zrobilas prezent na mikolajki ! podoba mi sie i chciała bym aby i mnie taki odwiedził ..
    Zazdroszczę zakupów i takich cenek niziusienkich

    OdpowiedzUsuń
  3. ta czarna sukienka jaka piękna! :) częściej takie posty plis :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie chcę to wprowadzic do rzeczywistości, mam wiele pomysłów z którymi mogę się z Wami podzielić :)

      Usuń
  4. Miałam chrapkę na tą czarną, brokatową sukienkę! Widziałam w mango podobną!
    Cudowne rzeczy:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie ostatnio myślałam o jakiejś nowej koszuli, te Twoje są super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsza koszula przecudowna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. sweter z fredzlami i koszule z hm cudoowne

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwsza koszula boska :D
    zapraszam na nowy post :*

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwsza koszula i cekinowa sukienka cudooo !
    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow moto boots są najlepsze:)Śliczne zdobycze!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Czarna sukienka i biała koszula mgiełka - cudo:)

    OdpowiedzUsuń

  12. Podoba mi się bluza w kratę i czarne workery <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko mi się podoba, świetne rzeczy udało Ci się wyszukać :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam do mnie na konkurs! Do wygrania 100$ na zakup ubrań i dodatków ze strony sheinside.com. Tutaj link: http://sandrainvogue.blogspot.com/2013/11/giveaway-darmowe-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana cekinowa sukienka wygląda bajecznie, już nie mogę się doczekać stylizacji z nią w roli głównej!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. oj a co to za wpis czekam na stylizke ! znow cos dla dziewczynek ! ale buty fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie pokazałaś nic, czego ja sama nie pragnęłabym mieć w swojej szafie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Same cudeńka! <3 Wszystko bardzo mi się podoba. :)

    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. P.S Ta Dziewuszka u mnie na blogu to moja Córka. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczny zestaw! Zdjęcia prezentują się fenomenalnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwsza koszula jest boska :)
    http://labelsout-lifedesigners.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Czarne botki i cekinowa sukienka cudo!! ;))

    OdpowiedzUsuń
  23. jakie piekne koszule i czarne botki ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. workery są cudne!! świetna stylizacja:))

    OdpowiedzUsuń
  25. piękna ta biała koszula :)
    http://lula-and-her-lullaby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne te workery :o sama na takie poluje :)
    Obserwuję :)

    carolajnstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne rzeczy - buty najlepsze i sukienka.;)
    Pozdrawiam i zapraszam:
    freshisyummy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne rzeczy - najlepsze są czarne buty i sukienka.
    Pozdrawiam i zapraszam:
    freshisyummy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Same cudowności :) fioletowa koszula jest cudowna <3

    OdpowiedzUsuń