wtorek, 17 grudnia 2013

List do Mikołaja :)

Kto będzie moim Mikołajem ??
<3
Kordigan klik                                              Sweterek kilk 
                                                  Płaszcz klik                                                                  Parka w groszki klik
   
Płaszcz klik                                                       Sukienka klik
                                                              Biała sukienka Klik                               Czerwona sukienka klik
                                                 Parka w groszki klik                                     Jeansowy płaszczyk klik

<< Mój ostatni wpis >>

35 komentarzy:

  1. Daj znać jak go znajdziesz, niech zapuka też do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jest ta biała sukienka! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nawet nie piszę listu do świętego Mikołaja, bo chyba nie wyrobiłby się ;) :P

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne propozycje
    sukienki piękne

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja również szukam jakiegoś mikołaja:D

    OdpowiedzUsuń
  6. drugi sweterek i jeansowy płaszcz ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. 2 sweterek chętnie bym przygarnęła od św. Mikołaja ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Rózowy płaszczyk ! cudo !

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie bym wszystkie te rzeczy przygarnęła ;)

    http://klaudynabiel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. dla mnie najbardziej obdarowującym mikołajem jest chyba ja sama ;)) świetne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie ciuszki wybrałaś ...oby Mikołaj się spisał !

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny blog:) zapraszam do mnie:)

    http://sandrainvogue.blogspot.com/

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  13. niektóre rzeczy sama bym chętnie przygarnęła;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czarny klasyczny płaszczyk cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  15. ojjj , ale bym nosiła taką czerwoną kieckę!! boska jest :-))
    buziaki ;-)

    http://neffii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ale wspaniałości


    buziaki:* Ola

    OdpowiedzUsuń
  17. ta jeansowa kurtka z misiem jest cudna♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny blog, świetny post! ♥ Naprawdę bardzo mi się tu podoba. Zdecydowanie będę zaglądać częściej, więc co powiesz na wspólną obserwację? Jeżeli się zgadzasz to napisz mi na moim blogu abym mogła się odwdzięczyć, a jeżeli nie to po prostu zignoruj to pytanie ^^ Jeszcze raz, fajnie tu!♥

    OdpowiedzUsuń
  19. sweterek po prawej, cudeńko <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja bym poprosiła, żebyś wszystko na swojej liście zapisała x2 :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Wesołych świat i samych sukcesów w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wesołych świat i samych sukcesów w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo fajny blog:) zapraszam do mnie:)

    http://sandrainvogue.blogspot.com/

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe naklejki na cian to idealna ozdoba do Twojego mieszkania! naklejki na cian naklejki cienne dekoruj
    Football Games

    OdpowiedzUsuń
  25. Swietne pomysly na prezety! co powiesz na wspolna obserwacje?
    patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  26. Lovely post :) Following you, pls follow back. keep visiting my blog.xxx
    Enjoyed reading the Posts
    new blog post up: New Blog Post, Comment here
    Enter to win *international* Ends 31st Dec
    http://beautydrugs.blogspot.com/2013/12/dressale-international-giveaway-win.html

    Follow Beauty Drugs
    Follow me on Facebook
    Follow me on Twitter

    OdpowiedzUsuń